ZAJRZAŁO .....

niedziela, 3 marca 2013

POSPINANE

Przynajmniej teoretycznie powinno zadziałać. Nie będę się już wdawać w szczegóły co i jak ale się dało.
Za pół godziny podjedzie po mnie B. i odstawi mnie do szpitala.
Dziękuje Wam wszystkim za słowa wsparcia i  za każdą życzliwą konstruktywną krytykę z jaką spotkałam się na tym blogu.
Każdy z nas ma bardziej lub mniej poplątany życiorys, każdy z nas próbuje jakoś dawać sobie radę.
Cieszę się bo dzięki tej pisaninie nawiązałam kontakt z kimś kogo uważam za bardzo wyjątkową i dzielną osobę.
 I bardzo, bardzo utalentowaną.
W codzienności szaroburej tacy ludzie swoim światłem rozjaśniają trochę rzeczywistość.
Mam nadzieję,że osoba, o której teraz mówię wie,że to o niej.
Zbieram się.
Trzymajcie za mnie kciuki proszę.



6 komentarzy:

  1. Wiedziałam, że dasz radę wszystko zapiąć na ostatni guzik. Mika wszystko będzie dobrze.
    Trzymanie kciuków to za mało. Myślami jestem i będę z Tobą. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli pozwolisz, też się przyłączę do trzymających kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja jestem z Tobą, choć na odległość ale zawsze raźniej. Pozdrawiam i wiedziałam, że Ci się uda, na wszystko przychodzi odpowiedni moment.
    cienie i blaski

    OdpowiedzUsuń
  4. Ups... dopiero teraz zajrzałam do Twojego blogu. Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bedzie dobrze!!!!!!Trzymam mocno kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję , że nie dałam rady wejść tu wcześniej i napisać Ci, jak dzielną kobietą jesteś. Ale jak wrócisz, wiem, że to przeczytasz.
    Nie zmieniaj się !

    pozdrawiam
    Kokolinka

    OdpowiedzUsuń